Основи виховання у дитячих дошкільних закладах та їх продовження одночасно з нанизуванням нових знань, вмінь, навичок у школах є базовими цінностями кожного суспільства. Саме ці освітні заклади поряд з родиною беруть основну участь у формуванні особистості, її соціалізації, як стихійної, так і спрямованої, орієнтованої на саморозвиток. Вони допомагають дітям найбільш оптимально адаптуватись до оточуючого середовища, засвоїти суспільні норми, зрозуміти старше і своє покоління, вчать переймати досвід і одночасно розвиватись, змінювати середовище свого існування, усвідомлювати наслідки таких змін.
Ефективність процесів виховання та навчання залежить від великої кількості факторів. Звичайно, особистість вчителя, вихователя відіграє вагому роль у процесі навчання «вчитись новому», у безперервному прагненні до пізнання. Проте поряд з людським фактором основу раціонального виховання і навчання складають матеріально-технічні, інфраструктурні фактори (забезпеченість літературою, сучасними засобами освіти і комунікації, стан приміщень, наявність умов для занять спортом, відпочинку, харчування, транспорт тощо).
Ми усвідомлюємо важливість побудови конструктивного діалогу з представниками освіти, органами влади та місцевого самоврядування на рівні громад у питаннях підвищення якісного рівня інфраструктурного забезпечення дитячих дошкільних та шкільних закладів освіти.
Наш внесок у підтримку освіти на рівні громад – це внесок у виховання і освіту власних дітей, їхнє майбутнє, соціально-економічний розвиток та добробут суспільства.
На постійній основі відбувається підтримка: Садівської ЗОШ 1-3 ступенів Сумської районної ради, якій компанія надає дизельне пальне для транспорту.
У 2017 році АГРОТЕХСОЮЗ здійснив благодійну підтримку:
- Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 90 Харківської міської ради Харківської області. Кошти було витрачено на придбання електричної плити;
- Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 289 Харківської міської ради”. Кошти було витрачено на придбання активних акустичних систем.